top of page

NARS Liquid Blush Orgasm

In het Inspiration Magazine: PASTEL PARADISE liet ik je de mooiste producten zien in cute candy colors. Waaronder de iconische NARS Blushes in de vloeibare blush formule, verkrijgbaar in vier flatterende tinten op basis van de Nars-poeders in de permanente lijn. Because Liquid Blush, keeps me blushing all year long...


FOTO'S PRODUCT


INFORMATIE VORMGEVING

In het Inspiration Magazine: PASTEL PARADISE deelde ik dit product met je omdat ik meteen verkocht was toen ik deze foto van alle vier de kleuren tegen kwam. De verpakkingen van het merk NARS zijn dan natuurlijk zoals gebruikelijk ook fantastisch. De blush zit in een matglazen rechthoekige verpakking met een NARS classic fluwelen matzwarte dop. De fles bevat 15 ml aan vloeibare blush en heeft ook een handige en hygiënische pomp dispenser en dop.


Wees wel voorzichtig, draai deze blush niet open. Ik las veel klachten op internet over dat het product snel zou lekken en niet reisvriendelijk zou zijn. Om deze prachtige blush te openen, trek daarom de dop er recht af. Door te draaien komt het bijbehorende pompje mogelijk ook los. Om het flesje stevig te sluiten en te voorkomen dat het product gaat lekken, het dopje over het pompje plaatsen en met de klok meedraaien. And now the product is good to go!


INFORMATIE PRODUCT

Eén enkel pompje geeft precies de juiste hoeveelheid voor een natuurlijke kleur en een stralende gloed. Ideaal om verschillende texturen te vermengen, over een poederblush aan te brengen om een sterker kleureffect te bereiken of als eerste stap op een onopgemaakte huid voor een subtiele kleur. Langhoudend, naar wens op te bouwen en te vermengen met andere kleuren. Verrijkt met Monoï-olie en Tamanu-olie voor een hydraterende werking.



Liquid Blush Dolce Vita - Liquid Blush Orgasm - Liquid Blush Luster - Liquid Blush Torrid


Keeps me blushing all year long. Liquid Blush. Een nieuwe manier om de iconische NARS Blush te ervaren in de vloeibare blush formule. NARS bracht vier flatterende tinten uit die geschikt zouden moeten zijn voor een reeks huidtinten, LUSTER ( Transparante gouden abrikozenkleur ), TORRID ( Een transparant, warm roze met gouden glinstering ), het cult favoriete ORGASM ( Warm koraal met gouden glinstering ), en DOLCE VITA ( Matroze ).


SWATCHES


MAKE-UP LOOK


TEXTUUR, APPLICATIE & GEUR

De NARS Liquid Blushes hebben een zeer vloeibare, gepigmenteerde textuur die heel licht aanvoelt. Voordat je de blush aanbrengt is het wel belangrijk om het product goed te schudden, anders blijft er een waterige substantie over met een roze kleur die van elkaar gescheiden is. Het wordt geleverd in een pompfles die vrij eenvoudig te bedienen is. Een pompje van deze vloeibare blush met de pompdispenser is genoeg voor beide wangen.


NARS adviseert zelf om een kleine hoeveelheid Liquid Blush te verwarmen in de handpalm. En deze met de vingertoppen aan te brengen voor een natuurlijk effect. Zelf vind ik het fijnst om deze blush vanuit het flesje op mijn stippling brush aan te brengen en vanuit daar op mijn wangen aan te brengen. De Orgasm Liquid Blush is van kleur iets rozer dan de poederversie, en zorgt op je huid daardoor voor een zachte roze gloed op een mooie natuurlijke manier.


HOUDBAARHEID

De blush is makkelijk mee te werken en zuinig in gebruik door de pompdispenser waardoor je geen overbodig product verliest. Het flesje is aan de kleine kant, but a little goes a long way, je hebt aan een pompje genoeg voor beide wangen. De blush veranderd in een natuurlijke poederfinish en geeft daarom geen plakkerig gevoel. En de blush blijft ook nog is fantastisch zitten en vervaagt niet in de loop van de dag. Ook mooi op te bouwen met een poederblush.


EINDOORDEEL

De NARS Liquid Blush in de kleur Orgasm heeft een zeer vloeibare, gepigmenteerde textuur die heel licht aanvoelt. De vormgeving is geweldig, de pompdispenser werkt prettig en zorgt voor een goede dosering. De Orgasm Liquid Blush is van kleur iets rozer dan de beroemde poederversie, en zorgt op je huid daardoor voor een zachte roze gloed op een mooie natuurlijke manier. Hierdoor is behalve de finish ook de kleur precies waar ik van houd.


Omdat ik zo ontzettend fan was van de Benefit Dandelion Dew van Benefit, hier schreef ik een tijdje terug een review over. Wilde ik graag nog een andere liquid blush om te kunnen afwisselen. Benefit heeft dit niet in de collectie, maar Nars had een mooie liquid blush collectie van vier prachtige kleuren. Ik hoop dat NARS in de toekomst nog meer vloeibare blush tinten uitbrengt. Want ze zijn echt fantastisch, ik ben zelf heel erg benieuwd naar de kleur Dolce Vita


PRIJS & VERKRIJGBAARHEID

NARS Liquid Blush Orgasm

€ 32,00 euro bij De Bijenkorf


NARS Liquid Blush Dolce Vita

€ 32,00 euro bij De Bijenkorf


NARS Liquid Blush Luster

€ 32,00 euro bij De Bijenkorf


NARS Liquid Blush Torrid

€ 32,00 euro bij De Bijenkorf


Houd jij van vloeibare blush? En ben jij al bekend met de NARS Orgasm blush?


See you next time ♥

Kusjes Benja



bottom of page